十八鄉 - 複式單位

戶主全屋安裝了超過30+個掣面,包括燈掣,雙向燈掣,冷氣掣,和13A插蘇。戶主選擇Apshon智能系統除了應用上比較簡單外,另外一樣重點是Apshon可以保留了所有傳統的手按開關燈和冷氣的方式,包括雙向燈掣,適合家中每一個人的使用,戶主除了用手機控制外,也加上Google Assistant來作聲控。掣面顏色部分戶主選擇了炭灰色+啡色+金色+白色的不同組合配合不同房間的設計,這個顏色要求沒有其他品牌可以做到;要提升生活品味和使生活智能化其實就係咁簡單。

天水圍-插蘇

戶主只是選擇在家換上Apshon智能插蘇,利用預設時間功能,控制使用的時間。這樣不單可以手機隨時控制開關,又可以控制電用量,完成無須新裝修;要提升生活品味和使家中智能化就係咁簡單。

獨立屋

越來越多獨立屋安裝全屋智能系統,其中一個主要原因係這套智能系統喺幾層嘅獨立屋都只係萬幾兩萬蚊,平常單位住宅甚至幾千蚊都搞掂,相對幾十萬或百幾二百萬嘅裝修,真係實在太抵了!!
戶主裝修時選擇了Apshon智能系統,將全屋燈掣,冷氣掣,窗簾和插蘇都用上Apshon智能掣面,以後要控制都可以輕輕鬆鬆喺梳發或房內用手機搞掂。顏色部分客人用上灰色和白色來配合牆色和室內設計;想輕鬆享受生活,提升生活品味和使全屋智能化其實真喺咁簡單。

山水盈

多謝元朗區的支持和多謝裝修佬/裝修mall 的介紹,再添加一個元朗區的客戶。客人在裝修接近完成時最後才決定為新居添加智能系統,而且客戶只是根據自己的要求換左幾個智能燈掣,$$兩千蚊左右就搞掂,真係抵玩。通過我地提供的說明書,客人已經輕鬆地可以用手機控制到,下一步會將Apshon智能系統連結Google Home,為了以後方便一入屋講一聲就搞定。要輕輕鬆鬆享受生活,提升生活品味和使全屋智能化其實真喺咁簡單。

大井村屋

裝修佬 - 香港一站式網上裝修平台的大力支持,短短一星期內再通過裝修佬添加一個元朗區的客戶。客人已經住了幾年,只是想在目前的情況下添加一些智能元素,客戶只是換了兩個廳的燈掣,而且要做到Two Way的效果,一千蚊左右就搞掂,真係抵玩。要輕輕鬆鬆享受生活,提升生活品味和使全屋智能化其實真喺咁簡單。