屯門御半山

客人在裝修的時候已經打算全屋安裝智能系統,所以一開始就同我地公司傾要裝修點樣配合去做智能系統,但其實因為新樓,都唔想大改動,反而係我地系統點樣配合裝修。所以最後在沒有改任何接線的情況下客戶安裝了全屋Apshon智能燈掣和冷氣掣,而且亦保留了客人本身發展商提供的Two Way功能,客人表示無想過真係在不動接線的情況下做到智能系統,而且輕鬆地也接上了Google Home,返屋企講一句就搞掂,真係太方便了。掣面顏色部分客人配合裝修,選擇了棕色和金色的組合,令全屋更添特色。要輕輕鬆鬆享受生活,提升生活品味和使全屋智能化其實真喺咁簡單。剛剛在2021年5月28日ViuTV上了現場拍攝,出街時再通知大家,到時比D意見。

屯門珀御新戶主

恭喜戶主,同時也多謝戶主選擇Apshon智能系統。戶主選擇在全屋裝修時加上Apshon智能燈掣,曲架掣和13A插蘇掣面,主要希望以後可以配合Google Assistant來方便聲控和使生活更加智能化。掣面顏色部分戶主選擇了炭灰+白色來配合廳的牆身設計,另外房間部分就用來金色+白色;要提升生活品味和使全屋智能化就係咁簡單。