荃灣特色戶

荃灣複式單位在全屋裝修時,加入Apshon智能家居產品:包括全屋燈掣,冷氣,插蘇等等。之前戶主對屋企咁多燈掣感覺困擾,住了一段時間仍然要試一兩次先開到要開嘅燈,宜家用左智能燈掣後,在手機App上可以清楚設定邊盞燈係邊個掣,唔會再搞錯,另外戶主也配合了Google Home,一個App或一句說話就可以控制間屋。不過戶主考慮到有客人來探訪,所以部分燈掣都有DIY貼紙標註用途。雖然Apshon可以自由選擇掣面顏色組合,但最後戶主都係認為傳統的白色比較配合整個室內設計。
 

映日灣

客人在裝修後才決定用Apshon智能燈掣,客戶開始比較疑惑是否安裝後仍然可以改燈掣,又擔心是否會和其他系統有衝突,最後只是一個週末的早上就證明以上是不用擔心的。師傅簡單的換了幾個燈掣,客戶繼續用了Philip Hue的燈泡,另外把所有控制系統都一起放進Google Home來控制,客戶沒有想到這麼簡單就搞掂,另外,客戶仲可以選擇金色掣面來配合裝修。要輕輕鬆鬆享受生活,提升生活品味和使全屋智能化其實真喺咁簡單。